Re: OT Re: magnetická karta

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Čtvrtek Srpen 10 08:32:08 CEST 2023

Kdysi jsme měli systém s magnetickým proužkem na kopírce. Uživatel byl
identifikován kódem na kartě a počet zaplacených kopii se tam odečítal
též na kartě. Při prvním protažením přes čtečku se identifikoval
uživatel a načetl se počet kopii. Po ukočení kopírování se projela karta
a zapsal se nový počet kopii na kartu. Jestli si dobře pamatuji tak
číslo uživatele bylo 16b. a oni používali jen jeho nějakou malou část.
Takže šlo najít i více karek které patřili jednomu uživateli.

JL