AVRGCC jak zalozit noinit promennou na danou adresu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 9 19:21:22 CEST 2023

>Pripadne to dat na zasobnik a v bootloaderu opravit init kod a mrknout
>na zasobniku jestli tam je ta promena co chci.....

A tymto nie som si uplne isty, ale rozmyslal som nad niecim podobnym.

Islo by pozriet si, kde konci stack, a kde koncia data, a niekde medzi to
uprostred by slo strelit ten byte, uz ci vytvorenim nahodnej explicitne
umiestnenej section na command line, alebo uplne sprosto pretypovanim
adresy na smernik... Akurat to zavana pruserom v buducnosti, ak sa zmeni
velkost pouziteho stacku alebo dat...

Potom by islo posunut vrch stacku, co znamena upravit/prelozit/vnutit
startup kod...co v konkretnom pripade avr-gcc je mozno este vacsia pakaren
ako vnucovat vlastny linker script. Ono totiz cele avr-gcc je dost
predzute pre uzivatela, a ako to s vecami ktore su predzute byva, je v tom
obsiahnuty rozny "magic" obvykle nie prilis dobre zdokumentovany, ktory
ked sa porusi, tak to cele prestane fungovat.

Ja si nemyslim, ze by to srecord nejako zmrsil.

Ale ked ho uz aj tak mate/pouzivate, mohli by ste prosim skusit
srec_info xxx.hex -I
?

wek