[OT] jake UPS k lednicce/mrazaku?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Srpen 9 00:11:30 CEST 2023

jj,
akorat, kdyz jsem to chtel kupovat, nebylo skladem nikde.
m5stack jsem si chtel vyzkouset, proto saham po nem.
mam uz tento https://rpishop.cz/m5stack/3066-m5stack-core2-esp32-iot-vyvojova-sada.html
a jeste par modulu (nejake LED displeje s gyroskopem, vetsi baterii...)

jinak jsem puvodne chtel sahnout po RPI + USB kameru, co zustala po distancnim vyucovani.

:)

  Sam