OT: jake UPS k lednicce/mrazaku?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Středa Srpen 9 00:02:25 CEST 2023

Zdravim,

dik za info. prave jsem se nikde nedocetl o spotrebe te lednicky - vsude pisou, kolik "GWh" to spotrebuje za rok.
a kdyz to videlim poctem hodin v roce, tak mi prijde cislo kolem 40W.
coz mi prijde, slusne receno, smesne.

ale s tim menicem to je dobry hint - diky.
akorat menic jeste ybch dokazal neakm strcit blizko lednicky, ale akumulatory uz vubec.

ted si nadavam, proc mne to nenapadlo pred rokem-dvouma, kdyz se tahaly nove rozvody.
jsem to mohl pichnout do garaze a byl by naprosty klid - mista je tam dost.
ale uz jsem vychladl, takze si to v klidu necham projit hlavou ... a casem najdu nejake reseni

:)

  Sam