Re: OT Re: magnetická karta

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Úterý Srpen 8 18:04:04 CEST 2023

Nedá mi to, ale to letiště funguje tak, že na tom expres parkovišti u
terminálu P1,P2
máte 15minut zdarma jednou za 24hodiny, do 30 minut to je 100kč do
60minut pak
dalších 100Kč a pak každá půlhodina za 200Kč. Problém je aby člověk mohl
být i při
opakovánem vjezdu zpoplatněn, ví kamerový systém naprosto přesně kdo kdy
tam vjel
a vyjel takže by člověka mohl pustit jen na základě přečtení RZ kamerou,
ale trvá na vložení
karty.

Jenže když se Vám podaří smazat kartu, což mě se stalo už 2x, poprvé než
jsem to
vyřešil, tak problém není nějaký poplatek, problém je, že prostě Vám je
naúčtován parkovací
čas, který člověk ztrátí řešením nefukční magnetické karty....
Prosím asi se nepouštějme do diskuzí, proč jak je to prostě právo této
instituce a já to plně
respektuji i když mě to neskutečně  s....

Ano je tam i parkoviště za 80Kč na hodinu, já vím, nicméně prostě mě to
trošku vytáčí....

Jen pro info jako dopravce pokud tam vezete náklad tak je to dost
podobné v cargo zóně se
platí celkem taky slušná palba. Což třeba ve Frankfurtu v Německu je
zadarmo a to je trošku
větší letiště...

Berte to prosím jen jako info pro ty co to neznají, aby nebyly
překvapený, když pro někoho jedou
na letiště. Kartu někam na palubku kde se nesmaže......
Tady to fakt nevyřešíme a jen by jsme zabředli do plamené diskuze :-)

Zdeněk Aster