Re: OT: Android a zákaz použití reproduktoru

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Úterý Srpen 8 17:35:24 CEST 2023

On 08.08.2023 15:11, Martin Záruba wrote:
> Lze nějak určité aplikaci zakázat použití reproduktoru? Kdykoli si
> kvůli navigaci zvýším hlasitost z nuly a zapomenu na to, aplikace,
> které zobrazují reklamu (ač jinak jsou potichu) začnou hulákat. Nešlo
> by jim tedy zatrhnout použití reproduktoru?

Používám Waze se zapnutým"Přehrávat zvuk do telefonu". Primárně kvůli
tomu, že mohu pouštět média přes BT do autorádia a povely mi jdou z
reproduktoru telefonu. Jako vedlejší efekt se hlasitost povelů nastavuje
nezávisle na hlasitosti médií.

L.