Přepínač Síť - FVE

kral.j na centrum.cz kral.j na centrum.cz
Úterý Srpen 8 15:17:47 CEST 2023

V nejbližší době se chystám na realizaci záměru ohřevu TUV pomocí FVE. Jenže potřebuji vyřešit přepínání síť - FVE a tady bych rád požádal o pomoc. Při prohlížení webu nacházím spoustu přepínačů sítí. Jen mě straší to, že z FVE je to stejnosměrné a tak se asi nehodí cokoliv. Před časem jsem někde narazil na manuální přepínač, který byl k tomuto účelu přímo určen. Jenže klasika, teď to nemohu najít. A ještě lepší by bylo, kdyby ten přepínač byl časový. Poradíte někdo?
Král