Re: [MECH] stojánek na vrtáky

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Srpen 8 11:15:17 CEST 2023

ja bych zase doporucil, si hlavni vrtaky oznacit barevne. normalne
nahoru namotam kousek maskovaci pasky(TESA opravdu drzi) a na to
barevnou lihovkou maluju barevne krouzky(trochu jako odpory). je super,
ze se to na stole dobre hleda v neporadku :-)
ostatni rozmery, co se pouzivaji 1x za uherak, je dobre mit uskladnene
"naplacato" protoze je dobre mit od nekterych rozmeru vice kusu jako
nahradu. usporadani jako treba tato krabka s vrtakama.
https://www.uni-max.cz/produkty/vybaveni-dilen/vrtaky-a-vystruzniky/sady-hss-vrtaku/sada-hss-vrtaku-150-ks-din-338
stejne barevne mam znacene gola nastavce a ostatni ploche a ocko_klice.
priklad, cervena je 10mm a pak az 14mm, modra 8mm a 13mm, atd to uz se
od sebe pozna ocima. nahromade, v bedynce, brasne ve ctyrech barvach co
se lihovku delaj je to super.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65