esp-idf ve VS-Code

Pátek Srpen 4 14:31:01 CEST 2023

Pouziva tento lugin dlouho k naproste spokojenosti, az do chvile, kdy
jsem zkusil verze 5.x, rad bych se vratil k posledni 4.x, protoze zase
prekopali spoustu modulu a starsi aplikace se mi tak rozsahle prekopavat
a testovat nechce.

Nedari se mi ale nainstalovat starsi verzi, stale nejake problemy s
pythonem, uz si s tim na dovolene obcasne hraju 2 dny. Kdyz nainstaluju
ciste esp-idf, tak to po nejakych korekcich jde, ale nakonfigurovat
VS-Code se mi stale nedari.

Kdyz tak upresnim ale mozna to uz nekdo resil - kam sahnout, kde co
prenastavit nebo celou konfiguraci pro ESP rovnou smazat a zacit znova a
lepe?