Re: OT Spotové tarify

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Srpen 1 19:47:53 CEST 2023

Jasně.
Ale to platíte (kromě marže obchodníkovi) i když máte běžný tarif.

Ty spotové ceny jsou podle mě o to zajímavější, když má člověk solár a k
němu rozumně velké baterky.
Pak se dá případně levně nakupovat do baterek (když je cena nulová nebo
záporná), a draze prodávat když je cena vysoko. Z panelů a případně i z
baterek.
Samozřejmě i u té nulové nákupní ceny je třeba si spočítat, jestli to
při započtení distribuce prodám se ziskem.
Tím, že znáte cenu den dopředu, tak není problém na to naučit nějaký
stroj, aby to za nás řešil sám.

PL