Interne teplotne cidlo na STM32F407, was: Nie je referencia akoreferencia...

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Srpen 1 12:06:30 CEST 2023

Zobral som 5ks roznych dosiek s STM32F407 a 'F427 roznych vekovych
kategorii a pustil som na to ten moj program, co sa snazi minimalizovat
prud/ohrev tym ze bezi na 2MHz a odcitam vysledky niekolko sekund po
zapnuti.

Pri 26st.C teplote vzduchu mi jednotlive kusy ukazali teploty v rozmedzi
27st.C az 33st.C, s takmer rovnomernym rozlozenim (no dobre nie je to
statisticky vyznamna vzorka).

Na vsetkych tychto doskach je mcu napajany z 3.3V, takze ten problem s inym
napajanim tu nie je.

Proste toto je rozptyl po fabrickej kalibracii, treba to zobrat ako fakt.
Este raz, ST nic viac neslubuje.

wek