Re: Solární optimalizátory Tigo

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Srpen 1 06:37:31 CEST 2023

ale o tomto pristupu a fungovani je ta cela "tragedie" okolo FVE.
legislativa nejasna a vylobovana jen ne pro zakaznika. zitra/za rok muze
byt vsechno uplne jinak, podle toho jak volby a nalada politika. vsechny
"akumulace" na zimu, obchody ve spotu a jine, realnym vysledkem
nepodlozene hrani, muze vzit rychle za sve. hw vesmes cina, kde nevite a
nemuzete vubec nic. fw. z ciny muze prijit s jakoukoliv chybou, pripadne
zamerem poskodit zakaznika(cina/EU nejsou kamosi). byl jsem u instalace
treba toho goodwe + nejakejch baterek. jedna wifi pro ovladani mobilem,
druha wifi do cloudu. porad cekate co z toho vypadne. stridac bez lcd,
aktualni stav "nejakej". kdyz me kamarad nabizel, jestli bych mel zajem
o spolupraci na instalacich a servisu FVE, tak jsem vedel, ze pokud do
toho spadnu, bude nutne externi/paralelni mereni, minimalne pro servis,
aby clovek mohl neco relevantne zjistit. pri te konkretni instalaci jsem
pichnul dc klestak na kabel k baterkam a bylo hned videt, kam, kolik a
jestli vubec proud   nekam tece. info pres tu wifi a druhe pres cloud
bylo uplne mimo. takze vlasni podruzny elektromer s kompletni podrobnou
historii kam co kdy teklo. to se v instalaci musi ztratit a pridanna
hodnota k nezaplaceni ?.
na tohle si lidi napujcuji prachy(dotace) za vysroubovanou dotacni cenu.
nedejboze uspory na stari. pak prijde listopad a bude klid :-) nic nikam
nepotece, apky v mobilech nic neukazuju a vsichni FVE nadsenci jsou
pripojeny do "temelina" :-)
ano, jsou dobre promyslene instalace, kde to ma urcite smysl, ale je to
presne jako elektromobila. ma svoje presne specifikovane uziti, aby to
davalo smysl a rozhodne to neni pro kazdeho. a ne "tady mate prachy" a
vsichni hura, to musi byt super, kdyz o tom mejstrym a politici porad
zvani a 100x opakova lez se stava normalni pravdou. a protoze chyba(a
vyhozeny penize) se priznava spatne, tak i kdyby od rijna do dubna
nesvitilo vubec, tak stejne to bude vsechno ok a vsichni budou spokojeni
:-) pockam na nejaky zkrachovalce a pak si barak ovesim panelama ze
vsech stran za 3,50 kc :-)
FVE zdar !
t.

AJT SERVIS s.r.o.