SOC LiFePO4

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Duben 30 23:03:35 CEST 2023

Tak to je teda vůbec nevybíjíte, zkuste tu horní i dolní mez trochu
snížit a dostanete se na "nekonečný" počet cyklů.3,315-3.225. Jelikož
jste za plochou oblastí, už k promíchání dochází.

Pokud dole nepůjdete pod 20%, tak promíchání potřebujete přesně jednou
za uherský rok. Prostě je to úplně jedno, ale třeba 1-2x za rok jako pro
jistotu, aby se to nenafouklo.

Jestli ještě řeknete, že z toho berete a nabíjíte míň jak C/3, tak ty
baterky můžete i zazdít.