Bezdratove rizeni SS motorku

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Sobota Duben 29 13:20:06 CEST 2023

Když už se tu probírají modelářské motorky, mě by zajímalo, jestli se
dají sehnat střídavé s hodně tlustou hřídelkou, 2,3 jako mají v tom
odkazu je super málo,to bych ohnul při prvním pádu letadla, tedy asi po
prvním vzletu:-) Běžných 3,2 už je na moje lítání OK

Ale na úplně jinou aplikaci by se mi hodilo 5, nebo víc, 10 by bylo
super. Ale přitom stačí výkon od 20 W.
Díky,
PH