Bezdratove rizeni SS motorku

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Sobota Duben 29 09:00:27 CEST 2023

Dne 29.04.2023 v 8:16 Petr Simek napsal(a):

> Taky jsem si rikal ze to je presne to co resi modelari. Dival jsem se
> na ten link a nemuzu tam najit jake napajeci napeti pouziva ten
> prijimac/driver motoru . Akorat v te tabulce motoru je napsana max.
> voltage - to se bere podle motoru ?

Ano.
V RC světě je to tak, že se řeší napájení motoru. Driver (modeláři mu
říkají ESC) musí být schopný pracovat s napětím a proudem pro daný
motor. Vlastní přijímač se tradičně napájí 5-6V (vstupní dioda a pak 5V
elektronika), které ten ESC vygeneruje jako "odpad".
Takže baterky připojíš k ESC a on pak napájí přijímač, o to se není
potřeba starat.

Pokud tedy používáš spalovací motor a nemáš to napájení, tak se na
přijímači do svorek "B" připojí 4 tužkové baterky.