CH552 - nehral jste si s tim nekdo?

Pátek Duben 28 14:41:51 CEST 2023

Rekl bych, ze jsou knihovny proste napsane v C
GitHub - DeqingSun/ch55xduino: An Arduino-like programming API for the
CH55X <https://github.com/DeqingSun/ch55xduino>

Ono to z toho .ino sketche nebude vypadat jinak, funkce asi dost ocesane
ale zakladni knihovny tam jsou, prekladac z prikladu neco vyprodukuje.
Stve me jenom, ze zatim neni podpora v platformio? Tam je CH559, coz je
asi hodne podobne a asi by to slo nejak znasilnit v konfiguraci...