[OT] Peroxid vodíku

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Duben 28 13:29:04 CEST 2023

Mám pocit, že i tady v konferenci zaznělo, že je zase nějaká další
regulace prodeje peroxidu vodíku a že tím pádem další prodejny s jeho
prodejem raději skončily.

Dneska jsem byl výjimečně v centru města/vesnice (Brno) a jel kolem
drogerie na Orlí. Tak jsem udělal pokus.
No a bylo to zcela bezproblémové. Původně jsem se chtěl jenom zeptat,
protože jsem očekával, že budou chtít živnostňák a co já vím co dalšího.
Ale když to bylo tak jednoduché, tak jsem si hned 2 flašky koupil (30%).

Prodavačka chtěla jenom občanku a do sešitu napsat na co to chci (a
podepsat se pod to).
Výrobu elektroniky neznala, tak tam napsala osvědčený důvod použití
"čištění".

Takže dostupnost zatím bezproblémová.
Ale zdražili, a asi dost.
Zdá se mi, že kdysi jsem flašku kupoval snak kolem 35 Kč, dneska za ní
chtějí 65 Kč.
A to ještě není litr, ale kilogram. Je to takový oblíbený žertík při
prodeji tekutin, které mají vyšší hustotu než voda.

***** konec technická části, pure-technici nechť dále nečtou *****

Asi se blíží maturity a tak po městě chodí party maturantů v různých
kostýmech a vybírají na maturitní večírek.
Zrovna kolem té prodejny šla nějaká skupina tak 20-25 studentů. Nevím,
co to bylo za školu, ale byly to samé ženské.
A z té skupiny byly snad 3 holky štíhlé!
Padla z toho na mě fakt depka. Že máme my veteráni nějaké kilo navíc, no
budiž. Ale těm holkám je snad 18 let!

PL