Instalace Win10

spam na nagano.cz spam na nagano.cz
Čtvrtek Duben 27 17:21:40 CEST 2023

Kouknete na ikony vpravo dole. Pripadne pravy ctrl + neco, mozna f
L.

Sent from MailDroid

-----Original Message-----
From: Ondra <ebastlir na seznam.cz>
To: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Sent: čt, 27 dub 2023 17:20
Subject: RE: Instalace Win10

Člověk nesmí na všechno koukat jen z pohledu peněz (teda smí, ale já to tak
prostě nedělám).
A navíc, já to mám jako hobby a tam se na čas nehledí, to tak má snad každý.

Zpět k tématu. 32bit systém jsem nainstaloval, ale ani u HP ani Microsoftu
jsem nenašel ovladače k wifi, zvukovce a grafika jela taky v nějakém
mizerném rozlišení.

Dopadne to teda na virtual box. Tam se mi nedařilo ho donutit na
celoobrazovkový režim. Jde to vůbec?