Re: Elektroměr s resetem

Lukas Burda burdal1 na post.cz
Čtvrtek Duben 27 17:13:10 CEST 2023

Dobrý den, to by nemuselo mít ani modbus, ale připojil bych se na impulsní
výstup s rozlišením 1Wh, který spoustu elektroměrů má a nemusí se to brát
ani přes ledku. Já ale potřebuju jen ten reset a nic nebastlit.

Jinak pardon, ale ptal jsem se trochu rychleji, než jsem dostatečně
nastudoval filtr v TME. Maj tam na to zatrhávatko:

https://www.tme.eu/cz/katalog/elektromery_118092/?mapped_params=1784%3A
1794277%2C1794279%3B

Třeba to někomu pomůže.

Lukáš Burda