Re: Elektroměr s resetem

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Duben 27 15:54:04 CEST 2023

take jsem hledal pro sebe podruzny resetovatelny elektromer, abych si
mohl podle libosti nulovat a snadno odecitat podle potreby. pamatuji, ze
jsem nasel jen nejakej "s zlutym tlacitkem". takze asi stejny co jste
nasel Vy. i ten opruz, ze je dvoumodulovej asi sedi.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín