Re: [vytahování] bleší cirkus --> PCB motor

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Středa Duben 26 12:20:12 CEST 2023

Spočítat to neumím.

Co se týká dvoufázového, to je přece normální krokáč. Moje verze se dá
prohlédnout třeba tady: https://youtu.be/a5enrqeEYYA

Řešil jsem to tady jako minimální odpor cívky pro drivery A4988, protože to
právě tím driverem honím.

Takže pro třífázovej stačí tři spínací tranzistory, pro dvoufázovej
potřebuješ 2x full H-bridge.

Já se časem hecnu a dopíšu článek do amára.

Mimochodem - zjistil jsem, že to běží i na překvapivě malých proudech. Na
videu je v cívkách proud o něco menší než 100mA.

---------- Původní e-mail ----------