Re: [vytahování] bleší cirkus --> PCB motor

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Duben 25 21:44:40 CEST 2023

to je prosím polaritou. Když blechu otočím vzhůru nohama, bude se držet
u druhé zdi. Mohu pustit i dvě blechy, jednu levičáckou a druhou
pravičáckou.
Tady jsem provedl takový experiment - když hodím na desku SMD odpor,
spadne s pravděpodobností 60% bílou nahoru a 40% černou nahoru (to
všichni znají). Kupodivu tahle blecha spadne s pravděpodobností 99%
zelenou tečkou nahoru (zelená tečka je ta tmavá špína, abych poznal jak
je blecha orientovaná). Pochopitelně mluvíme o vypnutém stavu, kdy je
deska nemagnetická.