Re: Ještě jednou výkonovej balancer: SEPIC

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Duben 24 17:28:30 CEST 2023

Za mně to fungovat bude,  přednosti (jestli jsou) nehodnotím.
Ale uvědomil jsem si že u nás v práci kdysi dávno někdo postavil sepic s LM3481 od texasu.
A místo 2 tlumivek tam použil trafo 1:1, protože v datasheetu jsou ty tlumivky kreslené s tečkami :-)
Funguje to dodnes, ale trochu se hřeje.
Lubor

> Od: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 24.04.2023 16:10
> Předmět: Re: Ještě jednou výkonovej balancer: SEPIC

Ano, to je normální funkce topologie SEPIC:-)

 PH

Dne 24.04.2023 v 15:55 Martin Záruba napsal(a):Aha. Takže ty cívky jsou zcela samostatné a nemají mezi sebou žádnou vazbu. Ta pravá L vlastně zajišťuje jen aby co přiteče kondenzátorem jedním směrem, mohlo odtéct obráceně. Je to tak?