Re: Ještě jednou výkonovej balancer: SEPIC

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Duben 24 15:27:54 CEST 2023

+bat a GND jsou prostě póly článku, u kterého je daný modul.

Jak už jsem tu několikrát psal, to klasické řešení s jedním trafem a
mnoha vinutími, jako se prodává na Ali, nefunguje pro velké proudy,
prostě protože to ohmův zákon neumožňuje. Druhá trafová varianta je
flyback, tý se zas nelíbí hodně vinutí, ale dá se dělat s jednotlivými
trafy. To je jedna z mála variant, co umí velké proudy. Ale vhodný trafa
se nedělají v provedení, který bych nacpal do koloběžky, do prostoru,
kde aktivní balancer nebyl. Řešení s cívkama tam nacpat jdou.

Takže teď jde o to, jestli SEPIC jde použít v týhle konfiguraci výstupu,
jestli jsem něco nepřehlíd.

PH