tip: potrebuji regulator/termostat, autotunig pt100 232/485 pripadne sit + pc sw pro ovladani a sledovani ?

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Neděle Duben 23 14:35:28 CEST 2023

Je možno použít ještě elektroniku od 3D tiskátny.

Využít jenom soft pro vyhřívání trisky.

V marlinu je možnost nastavení PID regulátoru. Je tam i auto nastavení.
Takže potom není zapotřebí nastavovat jednotlivé stupně regulátoru ( P I
D) najde si hodnoty sám, a výstup může být jak 0/1 nebo PWM.

Možná by to šlo řešit i pomocí nějakého LOGA od Siemensu.

JL