tip: potrebuji regulator/termostat, autotunig pt100 232/485 pripadne sit + pc sw pro ovladani a sledovani ?

jurp jurp na volny.cz
Sobota Duben 22 14:28:19 CEST 2023

SW-nejsem si jisty, ale myslim, ze nic nemeli.
Ona i ta dokumentace je takova, nejaka, indicka.
Ja pouzival vse jako autonome.

Jinak popis registru ModBusu je schovany tadyhle:
https://www.selec.com/viewdocument/fea9c11c4ad9a395a636ed944a28b51a

JURP