aliexpres refund s vratenim tovaru

iko iko.ikoon na gmail.com
Pondělí Duben 17 16:22:58 CEST 2023

zdravim vospolok

Stala sa mi vec. Kupil som 4 zigbee dymove hlasice (uz ich mam  zopar
kusov), cinan poslal uplne ine, spatne, obrovske a navyse na 9V baterku.
Celkovo za 41.10 penazi. Cinan chybu priznal ale dohoda s nim moc
nebola, vraj je to to iste a poslal mi fotku 9V baterky, ze take kupim v
obchode. Dal som dispute, aliexpres vyhlasil ze je to opravnene a
ponukol mi 3 moznosti.

1. refund 12.33,
2. vratim tovar a full refund (shipping zaplati vraj seller),
3. nesuhlasim so ziadnou moznostou

Kedze sa mi nepacia, su otrasne, najradsej by som bol za vratenie celej
sumy ale neviem ako to je s tym preplatenim postovneho. Vracia to ali
alebo predajca? Musim nejak dokladovat postovne a ako? Podla nasej posty
do ciny to vychadza na 20 eur.

Prinajhorsom by som zobral tych 12.33 a skusil ich predat na inzerat a
objednal si nove.

objednane: https://www.aliexpress.com/item/1005005131162697.html
dodane: https://www.aliexpress.com/item/1005003970944017.html

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.