Re: OT: prosím o pomoc - tisk štítků

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Duben 17 09:13:58 CEST 2023

Děkuji moc všem,
přišel jsem po noční a musím to dnes dořešit, né že bych si neuměl
poradit třeba ve Wordu.
Jen v něm nemám tu správnou šablonu a tak bych to tam nasázel, vytisknul
a prosvítil oproti štítkům, upravil a už by se tisklo ale budu to
potřebovat v budoucnu
vícekrát a kvůli zdraví už zvažuji nástupce a chci mu to předat bez
hokusů pokusů.
Hezký den všem a s poděkováním všem co mi poslali pomoc.
Jindra Polívka