M1T 242

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Duben 16 19:23:13 CEST 2023

Zdar,
tak ja jsem se s tim merakem dneska intenzivne zabejval..nesel dostavit
kladny rozsah.
Nevim co se zmenilo, ale zrejme se casem hly ty nap. reference
KZ46..jsou rozjete o cca 0.1V. Nastesti stacilo podlozit trimr odporem
cca 300R.

Nicmene, protoze nestesti nechodi po horach, tak jsem si blbec vzal
takovou umelou mikinu a ozvalo se prasknuti...a odpochodovaly
tranzistory KSY71 v oscilatoru 100kHz (mimochodem kmital na 98kHz).
Pohledem do katalogu jsem tam loupnul jedine co jsem doma nasel tedy
BC337...oscilator zase kmita ale asi na 87kHz...coz jak se zda nevadi
(az bude nalada tak to pripadne doladim kondenzatory).

Bohuzel nevim co dalsiho se zmenilo, ale na rozsahu 3-33V a 0-0.3V se mi
zacalo dit presne co popisujete...na poslednim miste to pomerne divoce
preskakuje...na rozsahu 0.3-3.3V je udaj stabilni.
Rozsahy se prepinaji zmenou zesileni vstupniho zesilovace a oba
problematicke rozsahy jsou pri zesileni 25...takze jsou dve
moznosti...bud ten zesilovac nejakym zpusobem kmita pri tom zesileni 25
a nebo to relatko ma nejaky vakl a zpusobuje malou zmenu v zesileni toho
zesilovace a tim prebehy hodnot.

Toz tak...docela bych ocenil pokud by se p.Kuba kouknul nebo vzpomnel na
ten typ tech relatek co tam daval jako nahradu.

RV