Re: OT: prosím o pomoc - tisk štítků

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Duben 16 16:47:26 CEST 2023

Na tisk štítků je ve Wordu přímo funkce. Do nějaké databáze (třeba
tabulka v Excelu, ale možností je více) se uloží hodnoty které se do
štítlů mají tisknout. Každý řádek odpovídá jednomu štítku. Ve Wordu pak
je na šítky funkce kde vybereme jaký typ štítků chceme tisknout - je tam
seznam běžných archů štítků nebo můžeme navrhnout vlastní štítky. Pak mu
řekneme ze které databáze si má brát data a pak navrhneme štítek - tedy
jeho vizáž a kde má být jaká hodnota z té databáze. Nakonec se to dá
sloučit a vyleze z toho normální dokument wordu s jednotlivými štítky.
Případně se to dá hned tisknout.
Když jsem to dělal naposledy prskal jsem jak kocour protože čím novější
verze Office tím hůř se s tím dělá - není to intuitivní. Ale nakonec to
nějak funguje... Nejlépe se s tím dělalo ve starých Office XP.

     Martin.