mech: pc: laserova cb tiskarna optrebeni, opravit/vyhodit ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Sobota Duben 15 20:16:51 CEST 2023

Dobrý den,

Folie se dá koupit (mf5840 fixing film), a k tomu je potřeba ještě
vazelína, která výdrží cca 200°C. Dá se koupit i celá nová fixace RM1-6406
za asi 3000Kč, ale to bych asi nedělal.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora
Dne 15. dubna 2023 14:09:08 ajtservis <info na ajtservis.cz> napsal:

> a pokud bude folie chybet, tak sbernej dvur ?
> ze by nekde rostly nahradni dily na +10 let starou tiskarnu ?
> t.

>>> 777 584 558