mech: pc: laserova cb tiskarna optrebeni, opravit/vyhodit ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Duben 15 11:42:58 CEST 2023

vcera jsem uz zkousel a neodepsal, zapomel jsem.
tisk drzi celoplosne ok. vytisknul jsem postupne 3x testovaci stranku a
neprodlene ji smudlal celoplosne rukou a nic. vsechno stejne, rozmazani
zadne.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65