M1T 242

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Duben 14 21:47:42 CEST 2023

Podle mě to není třeba.
Tam odchází jen ten hybrid v napájení. Tady je řešení...  Já ten IO origoš
sehnal na burze v Holicích a za chvíli odešel zas, takže preventivně udělat
tu úpravu.
Já měl u jedné závadu, že byl svod v digitronu, dělalo to hrozný věci, ale
dalo se vypozorovat při měření, kdy se to "zbláznilo"
Další závada bývají relátka, ty jsem nahrazoval nějakým siemensáckým v
podobné škatuli.
A nakonec ty oranžové tantaly, já měl u jednoho zkrat, dá se najít
infrakamerou, když posílíte 5V větev, nebo se sám ukáže.
No a dost lidem vadí, že v klidu voltmetr počítá nahoru - to je vlastnost
toho přístroje...když se tam připojí napětí, tak to začne měřit :-)
Nikdy jsem neměnil žádné IO v logice ( MH obvody...)
No a na cejchování jsou tam nějaké trimry, ale nikdy jsem s nima nehýbal,
všechno sedělo.

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>