mech: pc: laserova cb tiskarna optrebeni, opravit/vyhodit ?

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Pátek Duben 14 18:09:11 CEST 2023

Zdravim,

jeste mne napadlo zkusit, jestli je spravne toner zapecen do pairu.
staci "prstometricky": prstem zkusit rozmazat tisk - pokud jde rozmazat, tak je problem s teplotou ve fixacni jednotce.
bud odchazi tepelne teleso, anebo je na valci uz nejaka vrstva zapeceneho zbytkoveho toneru,
ktery jednak znemozni privod tepla na papir k zapekani, a druhak odebira toner z papiru a polozi ho jinde (to jsou ty smouhy).

:)

  Sam