Re: digestoř pro pájení

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pátek Duben 14 17:26:44 CEST 2023

Tak to je trochu jinej level větráku:-)
Z toho se dá udělat lux.

Ale i tak, 15 hPa, to je pořád jen 150 m. To je jako vyjet lanovkou na
Petřín a pak vylézt na rozhlednu. To by museli lidi umírat bolestí, když
přijedou na jakýkoli hory. Nebo po startu letadla. Tam je tlak jako v
2000 m, nebo tak nějak. Tedy třeba z 500 m.n.m pokles o 150 hPa.

Nebo taková změna počasí. To je klidně z 1050 na 950. Z toho ale už lidi
bolej klouby, někoho i hlava. Ale to bolení provází samotnou změnu,
pokud je dost rychlá, pak to zase přejde. Vyrovná se koncentrace
rozpuštěného dusíku, nebo tak něco a je zase pokoj.

Takže jestli to bolení trvalo celej den a ihned po vypnutí přešlo a
větrák byl kvůli kraválu vystrčenej na trubce ven, viděl bych to pořád
na ten infrazvuk.

PH