Re: Rychlost velkovýroby elektroniky?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Čtvrtek Duben 13 22:59:24 CEST 2023

Na otázku mi nakonec snadno odpověděl Google:
"v Indii novou továrnu ... kapacitu výroby 120 milionů přístrojů"
přičemž z kontextu plyne, že je to za rok. A to je článek z roku 18.
Takže 2 miliony za tejden.
Jiná věc asi bude, jak dlouho trvá příprava výroby, včetně zahájení
dodávek všech komponent.
No je jasné, že výbušné části by museli vyrábět taky jedině v Indii,
jinde by kvůli bezpečnosti výroba začala za x let...

Původně jsem přemýšlel o pancéřovaných vozítkách, něco jako bylo v
jednom dilu Fantomase. Ale pak mi došlo, že je nereálné, aby velké
množství takových věcí dojelo až k cíli. Miny, krátery, ... prostě to
musí letět. Let má navíc zásadní výhodu, že rozestup bude nejen v ose Y,
ale i Z, takže můžou bejt většinu času daleko od sebe v porovnání s
cílovým rozestupem.

Ty věci navíc musí překonat pár desítek km, dostřel dělostřelectva.
Nevím jestli se ještě dělá takováta robotická soutěž, co se jeden čas
konala ve Stromovce okolo Planetária, ale pamatuju si, že hrbolatý cesty
byly velkej problém.

PH