OT: omezení ve Firefoxu

Čtvrtek Duben 13 17:57:49 CEST 2023

Dobrý den,

při přechodu na nový počítač jsem si chtěl znova stáhnout vývojové
prostředí silabs IDE. Sice ho mám nainstalované, ale kvůli vygenerování
licence pro překladač Keil. Na stránce
https://www.silabs.com/developers/8-bit-8051-microcontroller-software-studio
jsem kliknul na download a po vyplnění mého starého mailu a hesla to po
mě chtělo změnit heslo na bezpečnější. Od té doby co jsem ho změnil a
změnu potvrdil, mi už na této stránce nejde překlikávat mezi Overview,
Downloads , Tech docs a ani nefungují odkazy na liště nahoře.

Aktualizoval jsem Firefox a je to stejné. Na noťasu také s Windows10,
stejně nastaveným firefoxem a stejným antivirem Comodo mi to chodí. Na
počítači, kde to ve Firefoxu nejde, to přes Edge chodí taky. Antivirák
žádnou hrozbu nehlásí. Nevíte někdo, proč to nejde a kde to odblokovat?

Zjistl jsem ještě jednu zajímavost. Nenašel jsem staré IDE (píšou že
stránka neexistuje) a přes Edge jsem stáhnul to jejich novější
Simplicity studio. Ale neuložilo se to do stažených, uložilo to do E:
což má být DVD. Chápu, že DVD má asi někde vyhražený svůj kus paměti,
ale že by se tam něco stahovalo a chovalo se to jako disk, jsem ještě
neviděl. Teda je pravda že Edge nepoužívám, možná nějaká Microsoftí
specialita?

Anděl