Zasuvka pro rozvody 12V

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Duben 13 15:39:26 CEST 2023

No jasne...nespecifikoval jsem to tak uplne presne.

Chci neco na urovni pouzitelnosti (rychle za/vy/sunuti) klasicke 230V
zasuvky, ale samozrejme aby to nebylo zamenitelne se silovou elektrikou.
Proudove bych uvital ruzne varianty...

Zatim pouzivam Speakony/Powerkony od Neutriku pripadne jejich klony...na
mensi proudy i bezne mikrofonni XLRka....

Jak se zda tak asi nic lepsiho nenajdu.

RV