Maly konektor pro 230V

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Duben 13 11:09:27 CEST 2023

Zdravim,

nenapadne nekoho, jaky pouzit maly konektor pro 230V pro temer zanedbatelne
proudy (cely par, tj. panel + kabel)? Idealne neco jako "holici osmicka",
ale tripinovy, s PE. Rozmerove by vyhovoala "mala bakelitova Tesla", ale
jednak na trhu ubyvaji, jednak je to pomerne dlouhe smerem od panelu za
pristroj a ja bych rad minimalizoval nutny prostor za mericim pristrojem (a
navrhovat a tisknout krytku se mi zatim nechce, navic je otazkou, co by tomu
rikal revizak).

Klasicky pristrojovy DIN i trojlistek jsou zbytecne velke a tluste, bude na
tom povesenych asi 15W a cela krabice ma necele pulkilo, takze tlusty kabel
za to taha a stehuje po stole.

Mate nekdo nejaky tip?

Diky.

Pavel Kutina