Filtr zapachu k 3D tiskarne

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Středa Duben 12 17:09:40 CEST 2023

Filtr bych vytisknul.
Válec, dole mřížka.
1. Na mřížku se položí HEPA filtr, nebo vystřiženej respirátor, aby to
chytalo mikrovlákna a prach co se tam nasál zvenku. Mimo jiné i aby se
tím nezanášelo uhlí.
2. Pak se tam nasype půl půlkilovýho balení granulí aktivního uhlí do
kuchyňské digestoře, to pak bude čistě na smrad. Pozor ne akvaristický,
to na vzduch nefunguje.
3. Zas nějakej filtr na mechanickej bordel, ale už jen aby z toho při
prvním zapnutí nelítal uhelnej prach
4. Mřížka, aby se druhej filtr nenasál do větráku.
5. Na to nakonec větrák, je důležité aby byl odstředivej, jinak neumí
dostatečnej podtlak.
Např. takovej:
https://www.tme.eu/cz/details/109bc12gc7-1/ventilatory-dc-12v/sanyo-denki/

PH