Filtr zapachu k 3D tiskarne

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Duben 12 15:25:34 CEST 2023

Zdravim

nemate vyzkousene reseni jak filtrovat zapach z 3D tisku ? Mam tiskarnu
v bedne ktera ma dole a nahore vetraci otvory. A preci jen to je
v mistnosti citit kdyz se tiskne.

Napadlo mne udelat nejake odsavani z bedny a vzduch foukat ven pres
filtr ktery by ten pach zachytil. Predstava je ze v bedne by byl trochu
podtlak aby to neutikalo ven dirkama ale vzduch by sel ven pres filtr.

Je realne ten pach z tisku necim filtrovat ? Mate nejaky odkaz na
vhodny filtr ?