RE: Alizdroj (was Re: Ročníková práce - posouzení zapojení)

Petr Zahradník clexpert na clexpert.cz
Středa Duben 12 13:35:03 CEST 2023

Však ty sis ho domů stejně nechtěl koupit a mně ho pořád rozmlouváš. Už jsem ho měl několikrát v košíku a vždycky jsem ho po telefonátu s tebou vyhodil a nekoupil 😊 😊 😊

Petr Zahradník, počítačový expert
e-mail: clexpert na clexpert.cz
mobil: 602 409 601
Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Wednesday, April 12, 2023 5:19 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Alizdroj (was Re: Ročníková práce - posouzení zapojení)

dekuji za "recenzi" na ten rigol :-)
to bude ten zdroj, kde ventilator huci od startu bez ohledu na odber na celej kancl ?(nakoupili nekteri kolegove vyvojari do open_space) a pokud chci zobrazit posledni digit na LCD, jako skrytej sw benefit, tak si musim solo priplatit ? tak takto teda ne :-) kdyz jsme ty rigoly kupovali a ja o nem jednu chvili uvazoval, jsou to cca 2 roky, tak proste v teto cenove kategorii toho na vyber moc neni.
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65