Re: Ročníková práce - posouzení zapojení

Jiří Linhart hw.jirilinhart na gmail.com
Úterý Duben 11 17:57:01 CEST 2023

Můžeme si tady lámat hlavu a vymýšlet teorie, ale je potřeba to změřit a
nejlépe donést do školy a na místě to proměřim.  Řešíme to zatím jenom
takto, ale žáček nedošel předtím ani dnes i když sedím dnes na učebně od
7 hod do teď . To řešení s pomocí jsem u nabízel.

JL