Re: LiFePo clanky: Do koloběžky?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Duben 10 20:11:24 CEST 2023

V proudu bych problém neviděl, stejně bych to rozdělil na víc
rozfázovaných kanálů. Z 10 na 40 V je to 1:4, to by účinnost mohla bejt
OK. Kdyby přeci jen byl větší ztrátový výkon, tak koloběžka je jeden
velkej chladič.

Otázka je, jestli 7,5-10,6 převádět na 42 konstantních, či mít nastavení
ovládacím prvkem, něco jako eko-normal-sport, nebo na 28-42 převádět
proporcionálně, aby souhlasil indikovaný počet čárek.

Pak je tu menší problém: Ještě bych musel mít step-dowm pro rekuperaci.
Ale to by nebylo tak složitý, jen přibudou tranzistory na druhých
koncích cívek. Vlastně by tam pravděpodobně i tak byly místo diod.

A hlavní problém: Ta LiFePo, která je tam potřeba 3x, zabírá půlku
místa, takže se tam 3x nevejde. Zjevně meněí výkonová hustota. Škoda.

PH