Re: LiFePo clanky: Do koloběžky?

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Duben 10 15:25:37 CEST 2023

Když tak koukám na parametry, tak 2 články mají energii o kus víc než
celá baterka do koloběžky, max potřebný výkon dá každej, hmotnost těch 2
odpovídá zas celý, vybíjení od -20, cena celkem 40%, počet cyklů pro
100% 2500, to je řádově lepší ... jednom rozměry nesedí.

Bylo by něco, co by se vešlo do průřezu 36x65 mm?
No vlastně skoro dělá:
https://www.mivvyenergy.cz/cs/clanky-lifepo4/167-183-clanek-lifepo4-30ah-32v-tb.html#/158-inicializacni_nabiti-ne

Takže problém složitého balanceru/managementu pro 10 článků se smrskne a
3, ale přibude step-up pro 350-700W

Je nějaký důvod, proč to tak nedělat?

PH