LiFePo clanky

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Duben 10 12:20:21 CEST 2023

Zdravim,

vzhledem k tomu, ze jsem poslednich par let prilis nesledoval vyvoj v
bateriich, bych si dovolil pozadat o nejake doporuceni na mensi domaci
baterii na experimenty...respektive hodil by se mi trvaly nezavisly
zdroj 12V na ruzne domaci IoT a podobne veci (natahovani hodin).
Dobijeni predpokladam z maleho 20Wp panelu...aktualne tu mam 100Ah Pb
trakci, kterou planuji odvezt.

Predpokladam jako dostatecnou kapacitu 15-50Ah. Kdyz jsem hledal co
koupit tak mi z toho vysly tyhle clanky.

Asi nejlepsi pomer Kc/Ah, ale je to uz trochu vic nez se mi chce dat:
https://www.levne-baterky.cz/elerix-clanek-lifepo4-prismatic-3-2v-50ah-3c

Minimalisticke reseni je:
https://www.levne-baterky.cz/elerix-clanek-lifepo4-prismatic-3-2v-15ah

Mate nekdo nejake reference na tyhle clanky pripadne firmu z webu?
Pripadne doporucite neco lepsiho?

A predpokladam, ze bych pouzil 4S balancer z vedlejsiho vlakna...nicmene
jeste asi bude nutne nejake odpojovani pokud by spadnul jeden z
clanku...solarni regl umi odpojeni jen pri poklesu cele baterie.

RV