Nextion & ESP32

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Duben 5 20:01:20 CEST 2023

Dobrý večer,

nepoužíváte prosím někdo pro nextion displeje tuto knihovnu?

https://github.com/Seithan/EasyNextionLibrary/

Funguje mi zápis do displeje (myNex.writeNum), diplej reaguje, vše vypadá
ok, i detekce dotyku pomocí myNex.NextionListen(); funguje, ale za boha mi
nejde nic z displeje vyčíst.

Z toho, že funguje detekce dotyku přes myNex.NextionListen(); odhaduji, že
komunikace je funkční oběma směry.

Založil jsem tuto issue:
https://github.com/Seithan/EasyNextionLibrary/issues/54 (777777 vrací při
chybě).

Nesetkal jste se s tím někdo?

Ještě bych potřeboval nějak jednoduše testovat, jestli je displej fyzicky
připojen. Mám ho na Serial2. To jsem chtěl udělat tím, že vyčtu nějakou
proměnnou z displeje. Nebo to jde udělat nějak jednodušeji? Jinak bych ani
nic vyčítat nepotřeboval. Reakce na dotyk přes myNex.NextionListen(); mi
fungují.

Předpokládám, že autor časem odpoví na issue, ale tady se většinou vše
vyřeší rychleji :-)

Firmware v displeji je nejnovější, stejně tak jsem zkoušel různé baudrate.

Díky,

HP