pen mouse --> Re: Trackball

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Duben 5 11:27:49 CEST 2023

Toto asi lepsie vystihuje ako som to napisal ja proste chcem sa trafit do ciary
na obrazovke a hladam ju na stole. No som zvedavy na ten figel

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Wednesday, April 5, 2023 10:03 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: pen mouse --> Re: Trackball

Zkusme praktickou situaci:
Noťas, rozlišení 2560 (nebo klidně jenom 1920), Kicad s otevřenou deskou a chtěl bych vzít konec ňáký čáry, třeba obrysu desky a posunout o 1 dílek gridu, aktuálně velkej 5 pixelů. A nechci se zdržovat zoomováním.

Myší je to naprosto bezproblémovej úkon. Mimo jiné, protože leží na stole. Jak to udělat s Penmouse? Nějak si nedovedu představit, jak se vůbec trefím do tý čáry na vertikálním displeji, když tu věc drřím kdesi ve vzduchu. A pokud ano, stejně bude problém jak s tou čárou pohnout dost přesně, když nemám ruku opřenou o plochu po který jedu.

Tím netvrdím že to nejde, třeba je na to ňákej fígl. A ten mě právě
zajímá:-)

PH