Trackball

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 5 00:02:13 CEST 2023

Jak se to prosím používá?
Místo klikacího kolečka se zřejmě používá to tlačítko pod ním, čekal bych.
Ale jak je to s pravým tlačítkem?
Třeba na tom odkazovaném webu je spousta fotek, ale všechny jen z levé
strany.
Jinde jsem našel i fotky druhé strany, ale tam už žádné tlačítko není.
To se místo něho používá to, které je nad kolečkem?
To by se ale mačkalo velmi obtížně, ne?
Díky.

Jinak k dotazu původního tazatele: bolí-li zápěstí, zkuste přejít na myš
v levé ruce.
Já jsem to kdysi taky při problémech se zápěstím tak udělal, a už jsem u
toho zůstal.
Resp. na různých počítačích to používám různě, někdy dokonce i 2 myši, v
každé ruce jednu.
Slušně to rozvine motoriku a šikovnost té dříve zanedbávané ruky.

PL