Linux -Arm STM32F

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Duben 4 22:58:21 CEST 2023

BlackMagic probe, resp. svůj vlastní klon (vím, jsem exot) používám, je
to opravdu lepší. Ale vypisovat proměnné pomůže jen v poměrně málo
případech. Většinou se dostanu do situace, kdy potřebuji udělat z toho
třeba graf, nebo napsat test, který pokrývá i jiné možnosti a pokud vím
dopředu, že to pak použiju v mcu, tak se k tomu tak chovám a finální
úpravy jsou pak minimální (resp. žádné, logovací funkce jsou v extra
hlavičce, pro mcu prázdné inline fce). Jak jsem psal, dá to víc práce,
ale ve výsledku to bývá pro složité algoritmy daleko efektivnější.

Dělali jsme to takhle s kolegy i na firmě. Když se analyzoval nějaký
blbě dokumentovaný protokol, napřed kolegové zpracovávali surová data v
PC a teprve až bylo jasné jak to funguje, předali mi jejich kód a já jej
portoval do mcu. Před 20 lety to zas taková sranda nebyla, C-čkový kód
pro Win a pro x51 byl hodně odlišný, dneska je to sranda.

Mrazík